Re: [OT]: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: SamoDobro (samodobro_at_wytnij_topoczta.fm)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 13:24:40 MET DST

ja się kiedyś spotkałem z czymś takim u koleżanki
ale wcześniej się jej zapytałem, czy w ogóle kiedykolwiek udało jej się coś
wydrukować - gdy odpowiedziała, że nie, zacząłem kombinować z kablami -
okazało się, że w sklepie źle jej podpięli kabelek :-/
programu nie oglądałem - ktoś naprawił wszystko?
bo z BIOSem to chyba "specjaliści" nie powinni mieć problemu, ale z tego co
piszesz, to wykładali się na tym kabelku - nikomu nie przyszło do głowy
zapytać, czy wcześniej coś się drukowało?