Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 21:26:31 MET

On Mon, 27 Oct 2003 20:19:04 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

[...]
> Pfff dwa takie wypuscilismy w lipcu :> Dla czegos tam od ochrony
> srodowiska :) Bylo tez kilka z jednym Xeonem i Promisem IDE co sie
> gryzl z plyta Intela :>

Aaaa tam... "wypuściliśmy"...
Ja to _wpusczczam_ do mojej serwerowni. Stanie tam piękna nowa szafka,
serwerki będą w rackach i będą moje. :D (noooo, nie na własność, ale
żaden fagas nie będzi mi się do nich dostawiał)
Na razie najfajniejsza maszyna, na jakiej pracowałem to Dual Athlon MP.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!