Laptop jaki ? 3.0 Ghz ?

Autor: Maxx (aneczka100_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 21:22:13 MET

Witam

Zamierzam kupic na dniach laptopa , ale nie bardzo siedze
w temacie ostatnio , wiec kilka zapewne banalnych pytan :

1. Jakie obecnie sa stosowane najnowsze procesory w laptopach ,
chodzi mi o nazwy , na co zwracac uwage itp .

2. Czy jest sens kupowanie laptopa z Intel - Centrino ?

3.Jaka karta graficzna , tak aby nie bylo (duzych) problemow z grami 3d ?
Nie jest to tak wazne ale przy sumie jaka chce wydac , pasowaloby miec juz
cos lepszego .

4. Widzialem laptopa Sony ktory posiadal proc. ale nie "Mobile" ,co to
wlasciwie daje ?
Czy tylko na takie zwracac uwage ?

5.Czy jest sens kupowanie > 3.0 Ghz , w sumie roznica w cenie pomiedzy
2.6 ,8 Ghz a 3.0 Ghz
nie jest juz taka duza a cyferka wiecej napewno pomoze przy ew. odsprzedazy
..

Wydajac w sumie niemala sume chcialbym dostac laptapa ktory bedzie posiadal
nowe bebechy , a nie cos co bedzie lada dzien zastepowane czym innym ,
niechcialbym aby sie okazalo iz za niewielka doplata
dostane cos np. nowszego (chodzi mi o nowsze rozwiazania ) , co w przypadku
odsprzedazy bedzie mialo niemale znaczenie .

Prosze o jakiekolwiek rady , szczegolnie chodzi mi procesor .

Jak sie domyslam rownie dobry bedzie : Toshiba , Compaq , Dell ,
Hewlett-Packard ,IBM lub Sony
ktory posiada dvdrw co jest duzym plusem , ale czy Sony moze konkurowac z
innymi laptopami ?

Dziekuje
Pozdrawiam
M.