Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 21:48:39 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:

> Aaaa tam... "wypuściliśmy"...
> Ja to _wpusczczam_ do mojej serwerowni. Stanie tam piękna nowa
> szafka, serwerki będą w rackach i będą moje. :D

Haha :)

No pracy stoi siakis duzy strasznie buczacy kompak :) Prawde mowiac to
nei wiem co ma wsrodku :>

 (noooo, nie na
> własność, ale żaden fagas nie będzi mi się do nich dostawiał)
> Na razie najfajniejsza maszyna, na jakiej pracowałem to Dual
> Athlon MP.

Ja tam nie pamietam :) Ale najfajnieszy sprzet jaku ukatrupilem to
Notebook HP/Compaq nx9005 czy jakos tak mP4 2.4, combo WLAN i w ogole
pelno bajerow, nowka nie smigana :) Cos tam mial problem z nagrywarka,
technik z HP z 0-800 twardo kazal upgrade biosu no i jakos tak nie
wstal notebook po upgradzie :>

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"