Re: Odp: Zakup komputera z drugiej ręki-pytanie.

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 19:45:07 MET

Krzysiek Szczepanek dnia 2003-10-27 stwierdził(-a):

> To, ze Ty nie umeisz czegos zrobic bo masz za mala wiedze to nie
> znacz, ze jest to do bani. Wiec pohamuj swoj ped do powiadamiania nas
> o swojej niewiedzy.

nie udowodnisz mi, że dla przeciętnego użytkownika komputera system
linux jest dobry. I to nie ja polecałem ten system, wiec nie ja
poruszyłem ten temat. Po prostu jak słysze jak ktoś poleca linuksa do
użytku domowego(gier,programow biurowych, filmów,internetu) to śmiać mi
sie chce. Większości gier i tak na nim nie uruchomisz a i pozostałe
rzeczy robi sie wygodniej pod windą. Moge cie zapewnić, że mam większa
wiedze o linuksie niż przeciętny użytkownik, któremu linuksa
polecacie...

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700