Re: Jaka karta graficzna do 600zl?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 19:26:09 MET

Sniper dnia 2003-10-27 stwierdził(-a):

> Problem w tym, że nowe karty R9600/FX5600 wcale nie są aż tak
> znakomite, żeby były warte pieniędzy jakie trzeba za nie zapłacić.
> Jeszcze raz wrócę do tego, co napisałem wcześniej: przejrzyj testy.

Widziałem mase testów i R9600 PRO wypada z nich duuużo lepiej niż GF Ti
4200. Karta obsługuje DX 9,0. Ma dużo wydajniejszą obsługe Shaderów, AA
i AF które stają sie standardem. Oczywiście jak chcesz sobie pograć w
Q3 to możesz sobie kupić Ti 4200, ale jak chcesz pograć w Half-Life 2 z
efektami na maksa, AA i AF to tutaj R9600PRO miażdży Ti4200

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700