Re: Obudowa antydzieciowa - POMOCY !!!

Autor: Jacek Kauch (jacekkauch.w_at_o2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 19:26:04 MET

"Wojtek" <ziller_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Kochani, szukam obudowy, ktora mialaby ukryte pod klapką lub czymś
podobnym
> napędy oraz przyciski power i rester, tak aby byl do nich utrudniony
dostęp -
> Moja 11-miesięczna córeczka uwielbia robić mi twardy reset lub otwierac i
> zamykac CDRW. Jesli ktos zna nazwe i model obudowy, która byłaby odporna
na
> dziecko to prosze o informacje

Zaopatrz się w dodatkową obudowę która bąbel będzie mógł upiększyć poprzez
testowanie przycisków, malowanie, wkładanie w szpary wszystkiego, oblewanie
wodą itp...

Ja swoja córke, kiedy tylko zdradziła zainteresowanie cd-romem, nauczyłem
otwierać i zamykać, wkładać odpowiednio płytę i problem zniknął. Oczywiście
drżałem gdy te malutkie rączki popuchały tackę ale co tam, na czym sie ma
dzieciak nauczyć, na wierzy za kilka tysięcy? :-)
Ma swojamyszke z ogonkiem (MS IntelliMouse z kółkiem) i klawiaturę - wiem,
że na straty, ale cóż...

JK