Re: Jaka karta graficzna do 600zl?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 17:17:55 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" napisał:

> Widziałem mase testów

Podzielisz się innymi linkami, niż te które podałem? Nie po to, żeby negować
twoją opinię, tylko dla mnie - być może testy które ja przeglądałem są na
tyle stronnicze, że nie pokazują całej prawdy.

> R9600 PRO [...] Ma dużo wydajniejszą obsługe Shaderów,
> AA i AF które stają sie standardem.

Tutaj masz absolutną rację. Jeśli ktoś planuje zakup karty z myślą o graniu
w nowe produkcje, to chyba nie powinien sobie zawracać głowy Ti4200.

--
Pozdrawiam,
Sniper