Re: Epox - gwarancja - Wasze dowiadczenia....

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 18:07:16 MET

Użytkownik "Baron Von Bukkake" <bruneros_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> radiator i mocowanie jest standardowe , jeno zamiast gumy do zucia
> jest pasta. nic uszkodzonego nie widac , wiec mam nadzieje ze przejdzie...

przejdzie

> z drugiej strony zastanawiam sie czy podkejac ten radiator jakims klejem
czy
> nie....

Nie kobinuj bo moze byc tylko gozej

> z drugiej strony na upartego taka zmiana moze byc potraktowana jako
> nieutoryzowana przerobka a to juz niepodlega gwarancji...
>
> http://sklep.age.pl/pliki/Gwarancja-podzesp.doc

Primo: sklep najczęsciej nie zajmuje sie naprawą .... idzie do hurtowni...
wiec nawet sie tego nie tkną
Secundo:W sklepach nie ujmujac nikomu raczej nie robia takich dochodzeń i
raczej nie wiedzą co siedzi pod radiatorem w danej płycie

> natomiast sam epox mowi ze plyty epoxa sa znane z tweakowalnosci,
> jednak jest to wylczone z gwarancji tak jak i tzw. V-mody....

V mod to v mod ... polega na zmianie napiec zasilajacych rdzeń CPU (
podniesienie poza zakres dostepny w biosie aby uzysakć wyzsze mozliwosci
overclockingu). W przypadku
 Epoxa jak pamiętam górą jest 1.85 V. odbywa się to przeż ingerencje w
obwody płyty (wlutowanie oporników najczęsciej albo połaczenie scieżek)
znaczy sie modyfikacje lutownicą w płytę

> troszke sie obawiam.....

Mie ma czego zawszę pierwszą rzecza jaka robię znową płyta u siebie to
nasmarowanie chipsetu .... czasami można się przerażić coznajduje się pod
chipsetem (rekord była guma z nie zdjetymi wogóle osłaniającymi paskami
folii .... zgroza . Widać jak producenci traktuja klienta