Re: Epox - gwarancja - Wasze dowiadczenia....

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 17:58:24 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A nie masz czasem na tej płycie Herculesa R9100? Bo widziałem takie
kwiatki
> na kilku Hercach.

 Z tym konkretnym modelem herculesa to sa ogolnie kwiatki bo to jakis
juchcony model ... z 8500 LE Hercules sie do tego nie przyznaje oficialnie
karty pojawily sie u nas w super cenie .. i bardzo wiele z nich bylo
wadliwych .... sporo wrocilo do ABC- Daty ktora to dystrybuowała. Ogołnie ta
karta jakaś dziwna jest Bios ma nie od herculesa ...ma naklejona jakas
dziwna naklejke.. cuchnie podróba na sto kroków. Niby 9100 to 8500 ale te
karty nie wytrzymuja czesto taktowania i dostaja pasów .. bo maja wolniejsze
panieci (8500 LE)

Pozdrawiam