Re: Epox - gwarancja - Wasze dowiadczenia....

Autor: Baron Von Bukkake (bruneros_at_o2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 16:51:11 MET

> Jeżeli załozyłeś badz załozysz standardowy radiator a przy okazji nie
> uwaliłeś żadnych scieżek i elementów to problemu nie bedzie.

radiator i mocowanie jest standardowe , jeno zamiast gumy do zucia
jest pasta. nic uszkodzonego nie widac , wiec mam nadzieje ze przejdzie...

z drugiej strony zastanawiam sie czy podkejac ten radiator jakims klejem czy
nie....

z drugiej strony na upartego taka zmiana moze byc potraktowana jako
nieutoryzowana przerobka a to juz niepodlega gwarancji...

http://sklep.age.pl/pliki/Gwarancja-podzesp.doc

natomiast sam epox mowi ze plyty epoxa sa znane z tweakowalnosci,
jednak jest to wylczone z gwarancji tak jak i tzw. V-mody....

troszke sie obawiam.....

pozdr MK