Muszę dokonać wyboru LCD!

Autor: serek25 (serek25_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 19:46:38 MET DST

Cześć!

Dla pracodawcy mam dokonać wyboru panela LCD do 3000 złoty! Sprawa jest
delikatna bo nie mogę zaliczyć wpadki! Zgodnie z zaleceniem szefa panel ma
ładnie wyglądać i prezentować się na biurku, cienkie ramy obowiązkowe.
Monitor ma służyć do pracy z dokumentami, ale też boss lubi sobie czasem
postrzelać w pracy. Przeglądnołem z szefem oferty i spodobały mu się
następujące modele:

- Belinea 17" 101751/101741
- Samsung 17" 173T SILVER
- Acer 17" AL1731

Co mam zatem wybrać? Co ze smużeniem w szybkich grach i dynamicznym
przewijaniem stron przy 25 [ms] czasie reakcji matrycy? Czym się właściwie
różnią matryce MVA i PVA? Czy im większy kontrast tym lepiej, czy nie ma to
aż takiego znaczenia? Czy jest znaczna różnica między analogowym a cyfrowym
złączem ?, gdyż zauważyłem, że w wiekszości przypadków nie ma kabelka czyli
jeszcze jakies 100 złoty w koszty!

Pozdrawiam grupę!