Re: pecet do 2500 - zdecydowałem - oceńcie

Autor: P|eszczoH (adamlt_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 01:13:20 MET

> Nie chcesz nic na nForce2 ? Może MSI albo ASUSA?

tez polecam nForce 2

> TwinMOS - będzie bardzo dobry, stabilny i pewnie tańszy - może nazbierasz
na
> dwie kości i puścisz w DualDDR ?

nie znam TwinMOS, ale Kingston wycofal sie z wieczystej gwarancji......

> Wolałbym Maxtora albo Segate, ale 3 lata w tym WD kusi...

hdd polecam cos z 8MB caszu ;-) zdecydowanie jesli nowe to nie Seagate.

lepiej odloz na najtanszego nie markowego GF4 Ti 4200

> to ma być stabilne i długowieczne? (tu polecam Chiefteca)

jeszcze zeby byly wmiare przystepne :-) ale dobre...sa :-)

parametry tylko na to patrz...
np. samsungi te lepsze lupsz iiyama czy jak sie ich pisze.
pozdry