Re: Panel LCD - wejscie DVI, D-sub a jakosc obrazu

Autor: Wiralos (wiralos.usunto_at_gazeta.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 17:02:57 MET

Użytkownik Tomek napisał:

> Witam,
> pytanie jak w temacie,
> czy jakos obrazu przesylanego przez DVI jest o tyle lepsza od D-sub, ze
> wyrownuje to roznice cenowa paneli?
>
> Pozdrawiam
>
> Tomek

Uważam,że warto dołożyć trochę grosza (niestety tańsze modele mają tylko
D-SUB)żeby mieć obraz jak "żyletę", bez żadnych kłopotów z geometrią i
zawsze zajmujący całą możliwą przestrzeń na panelu. Miałem na początku
swojego LCD-ka podłączonego przez D-SUB, teraz mam pzez DVI-D obraz
lepszy i to widać (oczywiście, to moje subiektywne zdanie).

Pzdr
Wiralos