Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 21:28:27 MET

Krzysiek napisał/a...

> Trudne do wytlumaczenia "owijanie w balwelne"...

> KONKRETY prosze :)

 Jakie chcesz konkretny? Dostajesz BOSDy i weź się zastanawiaj skąd to
 się wzięło. Jak masz płytę od sprawdzonego producenta, możesz
 przynajmniej wstępnie ją wykluczyć z "kręgu podejrzanych".

> Tak, ale co to ma do rzeczy?

> Nie rozumiem co to ma wniesc do tej dyskusji.

> No i?

> Eeee... tzn porownujesz ECS'a do ASrock'a? Twardziel :)

> PCpartner, Alpina i wiele innych robionych w tej samej fabryce
> wykuponej na koniec przez ECS'a...

> Iiii?

 Cały czas piszę o płytach z tego samego segmentu rynku. Chyba nie
 myślisz, że ASRock to dobry wujek, który wytwarza swoje produkty w
 takim samym reżimie jak ASUS i sprzedaje 2x taniej? A nawet jeśli, to
 nie potrwa to długo. Stąd przykład ECSa, który najpierw zrobił dobrą
 płytę na KT133A a potem makabrycznego K7S5A.

> No jest OK.

> No jeszce do tego dochodza pozytywne opinie z calego swiata.

 Zależy o jakich opiniach mówisz. Bandy rozentuzjazmowancyh
 dzieciaków, która zwykle najgłośniej krzyczy w necie jakie to
 wszystko jest wspaniałe "bo właśnie takie kupiłem"? Bo niestety
 takich opinii jest najwięcej. Trudno dotrzeć do spokojnych,
 wyważonych sądów popartych doświadczeniami fachowców, którzy mieli
 doczynienia z większą ilością sprzętu. Zwłaszcza, jeśli się w tej
 branży nie siedzi.

> No jak kazdy pracujacy na komputerze.

 Czy ja wiem - niektórzy liczą FPSy ;)

> A skad sie miala pojawic?

 Mobłaby sobie pofunkcjonować na rynku parę lat. Niech inni na sobie
 testują.

> A jak by odrazu sie przyznali to mial bys zaufanie?

 Jakby Asus otwarcie powiedział: "słuchajcie, postanowiliśmy zrobić trochę płyt,
 które będą równie dobrze wykonane jak te, które sprzedajemy pod
 własną marką, ale nie koniecznie tak dobrze wyposażone czy tak
 wydajne", sytuacja byłaby chyba trochę bardziej klarowna, nie
 sądzisz?

 BTW ja osobiście do ASRocka mam zaufanie. Włożyłem kilka ich płyt do
 komputerów znajomych i - odpukać - póki co chodzą dobrze.

 PS. Z mojej strony EOT - jutro wyjeżdżam na 4 dni, wstaję o 5tej
 rano. Wypadałoby się wyspać ;)

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl