Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 20:58:32 MET

faq_at_telefon.gsm.pl (Michał Młynarczyk) wrote:

> Trudnej do wytłumaczenia niestabilności lub niekompatybilności.

Trudne do wytlumaczenia "owijanie w balwelne"...

KONKRETY prosze :)

> Świetnie, ECS K7S5A pamiętasz?

Tak, ale co to ma do rzeczy?

> To też była taka super bezproblemowa w każdym egzemplarzu płyta?

Nie rozumiem co to ma wniesc do tej dyskusji.

> Przed nią ECS miał niezłe mobo na KT133A.

No i?

> Dokładnie ten sam segment i podobna marka.

Eeee... tzn porownujesz ECS'a do ASrock'a? Twardziel :)

> PC Chipsy wcześniej - pamiętasz?

PCpartner, Alpina i wiele innych robionych w tej samej fabryce
wykuponej na koniec przez ECS'a...

> Znowu tanie płyty (często allinone)...

Iiii?

> O ASRocku możesz powiedzieć, że jest OK dzisiaj,

No jest OK.

> po tym jak przetestowałeś kilka/kilkadziesiąt zestawów złożonych na
> tych płytach.

No jeszce do tego dochodza pozytywne opinie z calego swiata.

> Niektórzy wolą mieć pewność, zwłaszcza jeśli mogą sobie na nią
> dopłacić.

Trujesz :)

> Pisałeś, że pracujesz w firmie, która handluje sprzętem.

Miedzy innymi...

> Udzielasz się na pececie. Pewnie nie bez przyczyny. Sprzęt to
> Twoje hobby. Dla mojego znajomego sprzęt to tylko najmniej
> ciekawy element sieci.

Super.

> Chce mieć do niego zaufanie i tyle.

No jak kazdy pracujacy na komputerze.

> Na pewno nie ma zaufania do firmy, która pojawia się z nikąd,

A skad sie miala pojawic?

> aurze lekkiego skandalu (cyrki z przyznaniem się Asusa do
> ASRocka).

A jak by odrazu sie przyznali to mial bys zaufanie?

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"