Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 21:59:50 MET

faq_at_telefon.gsm.pl (Michał Młynarczyk) wrote:

> Jakie chcesz konkretny? Dostajesz BOSDy i weź się zastanawiaj
> skąd to się wzięło. Jak masz płytę od sprawdzonego producenta,
> możesz przynajmniej wstępnie ją wykluczyć z "kręgu podejrzanych".

Generalnie to bym wkluczal dopiero plyte jak bym mial 100% pewnosci bez
wzgledu na producenta. A jak BSOD to standardow zaczac od pamieci.

> Cały czas piszę o płytach z tego samego segmentu rynku.

Cenowo tak, jakos to nie ta bajka :)

> Chyba nie myślisz, że ASRock to dobry wujek, który wytwarza swoje
> produkty w takim samym reżimie jak ASUS i sprzedaje 2x taniej?

Nie, ale z kolei robienie osobnej lini produkcji bylo by bez sensu.

> A nawet jeśli, to nie potrwa to długo.

O wrozka :)

> Stąd przykład ECSa, który najpierw zrobił dobrą płytę na KT133A a
> potem makabrycznego K7S5A.

ECS jest na rynku low-end od lat... K7VZA poprostu mu sie "udala"
reszat to przecietnosc i kleska z K7S5A.

> wyważonych sądów popartych doświadczeniami fachowców, którzy
> mieli doczynienia z większą ilością sprzętu. Zwłaszcza, jeśli się
> w tej branży nie siedzi.

Jest troche testow w roznych serwisach.

> Jakby Asus otwarcie powiedział: "słuchajcie, postanowiliśmy
> zrobić trochę płyt, które będą

Ale to by nie mialo sensu :)

> PS. Z mojej strony EOT - jutro wyjeżdżam na 4 dni, wstaję o 5tej
> rano. Wypadałoby się wyspać ;)

A po co spac? ;)

--
Krzysiek Szczepanek