Re: Czy to prawda ze...(roz. w lcd)?

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 16:49:37 MET

nie, 26 paź 2003 o 16:18 GMT, drill napisał(a):

> ostatnio gdzies przeczytalem, ze przy monitorach LCD (mam flatrona L1710S)
> zdecydowanie bardziej nalezy zastosowac sugerowana przez producenta
> rozdzielczosc. Np. LG podaje (jak wiekszosc) ze przy tym monitorku nalezy
> stosowac 1280x1024 - czyli maksymalna. Czy to prawda? Wczesniej mialem
> 1024x768, w tej chwili po przelaczeniu wydaje mi sie, ze obraz jest nieco
> bardziej ostry i ogolnie czytelny bardziej. Jak to jest na prawde?

Tak, aby uzyskac maxymalna jakos obrazu, musisz zastosowac nominalna
rozdzielczosc monitora, albo rozdzielczosc ktora jest calkowitym
dzielnikiem rozdzielczosci nominalnej, dzieje sie tak gdyz LCDeki maja
stala fizyczna rozdzielczosc, ktorej nie da sie zmodyfikowac...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][   Ta sygnatura zostala automagicznie      ]
[       Ekg: #3781111            ][   wygenerowana programem Signify v1.10.   ]