Re: Mysz optyczna media-tech

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 16:50:11 MET

> ale wykonane z taka jakoscia ze czasem jedzie a czasem nie
> sorki za zgryzliwosc ale ja za mojego a4techa (tez nienajgorsza firma
> chociaz
> na tej grupie mniej lubiana)dalem 60 zeta nie jest full wypas jedyne co to
> ze jest optykiem ale to byl wymog
> mysle ze warto sie zastanowic czy aby stac cie na wydanie 160 zeta na
> szajs boje sie tylko czy ci uznaja gwarancje bo przy takich firmach roznie
> bywa pozdrawiam
Dokladnie wiem o co Ci chodzi :)) Owszem mozna kupowac jakiego
Logitecha za 160 jak ktos ma kase i nie ma co z nia zrobic, ale polecanie
tego rozwiazania dla kazdego to naduzycie i snobizm po prostu.
Lepiej juz dolozyc np do drozszej grafy albo dolozyc troche pamieci.
A4tech robi porzadne niedrogie myszki i wiekszosc uzytkownikow
znajdzie w ofercie cos dla siebie nie bankrutujac przy okazji
Pozdrowienia
Simon