Czy to prawda ze...(roz. w lcd)?

Autor: drill (aaa_at_bbb.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 16:18:35 MET

witam

ostatnio gdzies przeczytalem, ze przy monitorach LCD (mam flatrona L1710S)
zdecydowanie bardziej nalezy zastosowac sugerowana przez producenta
rozdzielczosc. Np. LG podaje (jak wiekszosc) ze przy tym monitorku nalezy
stosowac 1280x1024 - czyli maksymalna. Czy to prawda? Wczesniej mialem
1024x768, w tej chwili po przelaczeniu wydaje mi sie, ze obraz jest nieco
bardziej ostry i ogolnie czytelny bardziej. Jak to jest na prawde?

pzdr
drill