Odp: Mysz optyczna media-tech

Autor: JFK (jfk_at_okg.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 21:18:08 MET DST

> Ale jak i na Mercedesy przystało mają niemałe ceny... A jak na moją
kieszeń
> wydanie 160 zł na mysz to i tak za dużo
kwestia wyboru
nie wiem jak ty ale ja wole iec jednak najtanszego mercendesa
na kabelku i w ogole niemodnego
niz potwornie wypasionego malucha ktory co prawda ma zaje...ste
radio
autoalarm
felgi aluminiowe najnowszej generacji
ale wykonane z taka jakoscia ze czasem jedzie a czasem nie
sorki za zgryzliwosc ale ja za mojego a4techa (tez nienajgorsza firma
chociaz
na tej grupie mniej lubiana)dalem 60 zeta nie jest full wypas jedyne co to
ze jest optykiem ale to byl wymog
mysle ze warto sie zastanowic czy aby stac cie na wydanie 160 zeta na szajs
boje sie tylko czy ci uznaja gwarancje bo przy takich firmach roznie bywa
pozdrawiam

--
JFK