Re: Jaki monitor CRT - 'mocne' 17 / 'slabe' 19 ? [prosze nie jesc zywcem]

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 15:25:51 MET

> Tak po wstepnej selekcji wyszlo mi kilka propozycji:
> - NEC FE791SB (Diamondtron)
> - Iiyama HM703UT (Diamondtron)

mi po wstepnej selekcji wyszly tylko te dwa:) przy zaznaczeniu, ze iiyama
jest fajna, ale za to samo placisz duzo wiecej w porownaniu do NEC'a ...
dlatego moj wybor by padl na NEC'a

> Z 19-tek daloby sie wyciagnac:
> - AOC 9K+ (PureFlat)
> - miro P17F98 (PureFlat)
> - Hyundai Q910 (Dynaflat)

nie oplaca sie inwestowac w cos na co nie masz pieniedzy ...

> Co do w/w monitorkow mam takie uwagi/pytania...
> - SuperBright/MagicBright/LightFrame itd itp - czy tego sie w ogole uzywa
?
> czy tylko gry/filmy ?

Do filmow bardzo sie przydaje techologia SuperBright ... mozna spokojnie w
dzien ogladac filmy

> - no i czy jest tak naprawde zauwazalna roznica miedzy NF typu
> Flatron/Trinitron/Diamondtron, a 'nadlewkami' Samsunga ? oczywiscie jesli
> chodzi o ostrosc obrazu i odwz. kolorow

Jak pewnie wiesz kazda wypuklosc to problem dla elektronow. Mimo, ze od
swojej strony masz plaski ekran to z drugiej strony jest on nadal krzywy.
Powoduje to rozne nieprzyjemne zjawiska typu nierownomierna ostrosc na calym
ekranie ...