Re: Modernizacja sprzetu

Autor: Nathan (WYWALbobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 07:55:44 MET

Człowiek ten oto: Endruz nakreslilł:
> Witam,
>
> moja konfiguracja w chwili obecnej ma sie nastepujaco:
> Athlon XP 1,7+ na Epoxie 8k7a+, 256 MB DDR, 2xHDD BIV (40 i 80 GB), SB Live,
> DVD ROM, nagrywarka, zasilacz Codegen 300W, grafika GF4 MX 440 (jakis klon).
> Chcialbym troszke zmodernizowac sprzet, aby moc pograc w nowsze tytuly bez
> stresu, ze mi obraz zacznie skakac.
Powiedzmy sobie szczerze, ze gf440 to kiepska karta. Z drugiej
strony z ramem tez nie masz za wesolo. Pozostaje dolozyc ramu
(min do 512 MB), ale wtedy malo zostnie na karte. Zawsze mozna
dokupic kostke 256 lub nawet 512 i np GF 4 4200 czy radeona
9100 -wersjw 128 bit (jezeli dostaniesz).
IMHO nie ma sensu pakowac sie w takie wynalazki jak FX5200,
radek 9200, jezeli sprzet ma byc na troche dluzej niz 0.5 roku.
  A po tych wszystkich zakupach rozgladnac sie za lepszym
zasilaczem, jezeli chcesz by to wszystko chodzilo, a awaria
zasilacza nie spowodowala koniecznosci wymiany calego komputera.
Co do wydajnosci kart graficznych:
http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/wstep.html

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,