Re: Jaka karta graficzna do 600zl?

Autor: thomas (thomas_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 08:23:44 MET

> Obawiam sie, ze nie pojdzie ale do gierkowania owszem :)

Chodzi i o caly hardware czy tylko o grafe?

>Ati 9600 Pro jest najwydajniejszy o ile ma taktowanie odpowiednie
>(400/600). Jeżeli to jednak zubożona wersja (napisz o ile zubożona) to
>zastanów sie nad Ti4200. Bez obsługi AA,AF to bedzie najszybsza karta
>chociaż technologicznie najbardziej zacofana

Mam do wyboru z Ati 9600 Pro: SAPPHIRE ATI RADEON 9600PRO
128MB 128bit TV DVI BOX , lub Gigacube ATI 9600 Pro 128MB,
AGPx8 TV DVI, lub Powercolor 9600Pro/EZ 256DDR. Nadal jestem w
rozterce co wybrac (kiedys byl GF x2 Elsy i smigal obraz :).

Czy cos z tego nadaje sie do tych rzeczy co chce ja wykorzystac? Jesli tak
to ktora to?

Ps. Czyli Ti4200 odpada zupelnie czy sa jakies z dobrym taktowaniem?