Modernizacja sprzetu

Autor: Endruz (endruz2000_at_@yahoo.com)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 07:30:21 MET

Witam,

moja konfiguracja w chwili obecnej ma sie nastepujaco:
Athlon XP 1,7+ na Epoxie 8k7a+, 256 MB DDR, 2xHDD BIV (40 i 80 GB), SB Live,
DVD ROM, nagrywarka, zasilacz Codegen 300W, grafika GF4 MX 440 (jakis klon).
Chcialbym troszke zmodernizowac sprzet, aby moc pograc w nowsze tytuly bez
stresu, ze mi obraz zacznie skakac. Zastanawiam sie czy dolozyc pamieci do
512 i kupic tansza karte graficzna, czy moze lepiej dolozyc wiecej do samej
karty i kupic cos przyszlosciowego, a z pamiecia narazie sie wstrzymac. Mam
na cala operacje przeznaczone okolo 800 zl (moze byc ciut wiecej). Warto tez
pomyslec o zmianie zasilacza, ale tego w chwili obecnej nie biore pod uwage
w tej kwocie. Jesli chodzi o karty graficzne na rynku to jestem troszke
zdezorientowany - nie wiem czy inwestowac w FXy czy moze lepiej postawic na
Radeon'a - poradzcie cos prosze.

Dziekuje i pozdrawiam,
Andrzej