Re: Mysz optyczna media-tech

Autor: Joanna Z-L (joanna1252_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 01:01:09 MET DST

> mysle ze warto sie zastanowic czy aby stac cie na wydanie 160 zeta na szajs
> boje sie tylko czy ci uznaja gwarancje bo przy takich firmach roznie bywa
> pozdrawiam

Myslę, że jednak oddawanie do serwisu nie będzie konieczne, gdyż jak kolega A
Zet doradził, wystarczyła zmiana koloru podkładki. Po prostu lepiej "chodzi"
na białej.
A ja wolę kupić dżinsy na rynku za 60 zł, niż levis'a za 250 zł, bo i jedne i
drugie przetrą się w tym samym czasie. Za metkę, która się wytrze nie zapłacę
200 zł i już.
Powodzenia z twoim merolem na kabelku, ja osobiście nie lubię jak mi się majta
jakiś niepotrzebny kabel po biurku, i tak jest ich wystarczająco dużo.
Joanna Z-L