Re: nForce2

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 01:07:37 MET DST

Użytkownik "GP" <gregorp_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Czesc.
> Kupiłem sobie dzisiaj kompa z płytą Gigabite GA7N400L z chipsetem nForce2
do
> tego Athlonka 2,4+ i 2x256RAM 333 - no i tragedia - co chwile niebieski
> ekran , albo reset. A jak zainstalowałem w końcu Wide 2000 to chodziła
może
> z 2 minuty i teś sie zawiesiła - co to za licho w nim siedzi ?
> pozdrowienia

Jeżeli wszystko nowe i nie sprawdzone,
to masz problem. Źródłem może być
wszystko - począwszy od ustawień BIOS,
także RAM, sama płyta itd.
Nie znam innego sposobu jak kolejna eliminacja
źródła problemu. Nie ma jednoznacznej podpowiedzi.
Musisz pokombinować, zawęzić obszar poszukiwań.
Na razie to "wróżenie z fusów". Zacznij od zamocowania
CPU - temperatura, ustawień domyślnych BIOS,
a potem kolejno urządzenia, w kolejności od RAM (spróbuj
jedną wyjąć, potem zamień i drugą). Wówczas daj znać co dalej.