msi g4ti4400 prosba o pomoc

Autor: valdman (valdman_at_poczta.onet.pl.usun)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 22:08:04 MET DST

cze
wlasnie kupilem karte graficzna msi g4ti4400
poprzednia wysiadla nie wiem dlaczego komp piszczal sprawdzalem na innym
kompie to samo gf2ti
 na pudelku nowej karty jest napisane iz karta posiada video in i tv-out do
karty dostalem, 7 cd, kabel s-video, DVI Connector, rozdzielnik sygnalow do
podlaczenia video in i tv-out i tu problem.
karta posiada wejscie na s-video a tej przejsciowki nie da rady podlaczyc
poniewaz ma 9 pinow, a nie 4 jak s-video w karcie graf.
czy cos pokrecili w komputroniku? (instrukcji tez nie bylo, a moze ma nie
byc)
karta jest koloru sliwkowego,
a na stronie
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=60
inaczej wyglada, tzn inny kolor.
chcialem zgrac material z video na hd a tu problem
jak ktos cos wiecej wie lub moze pomoc,
jutro pojde do sklepu, ale moze to ja cos zle robie.

ps stara karta padla na drugi dzien po moich probach przetaktowania
procesora athlon czy moze to miec cos wspolnego?
athlon 1.2 ktos wie na ile mozna go podkrecic i z jakim napieciem?

jeszcze raz serdecznie dziekuje za wszelka pomoc