Re: Jaki cooler do P4 2.4 HT

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 22:03:48 MET DST

> To byla u mnie pierwsza wersja (przez rezystor), ale i tak byl glosniejszy
> niz zasilacz chiefteca... tzn nie tyle glosniejszy, co wydawal dosc wysoki
> dzwiek, ktory sie przebijal przez reszte, a do tego procek sie dosc mocno
> grzal - nawet z wlaczonym bocznym wentylem mial AFAIR 38st-40st na idle.
> Teraz ma 33 st.

ale ja nie mowie o zadnych rezystorach. Tam nic nie trzeba grzebac jezeli
tylko plyta glowna pozwala na regulacje obrotow wnetylatora ... program
speedfan bardzo dobrze sobie z tym radzi.
Co do samego dzwieku z wentylatora to rzeczywiscie jest on bardzo
specyficzny, ale przy 1600obr/min slysze tylko szum zasilacza ...
temperatura w bezczynnosci to 33st. Podczas normalnej pracy gdzie procesor
nie jest mocno obciazony mam do 40st. Wszystko chodzi bez jakichs
dodatkowych wentylatorow ...