Re: msi g4ti4400 prosba o pomoc

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 22:19:46 MET DST

> wlasnie kupilem karte graficzna msi g4ti4400
> poprzednia wysiadla nie wiem dlaczego komp piszczal sprawdzalem na innym
> kompie to samo gf2ti
> na pudelku nowej karty jest napisane iz karta posiada video in i tv-out
do
> karty dostalem, 7 cd, kabel s-video, DVI Connector, rozdzielnik sygnalow
do
> podlaczenia video in i tv-out i tu problem.
> karta posiada wejscie na s-video a tej przejsciowki nie da rady podlaczyc
> poniewaz ma 9 pinow, a nie 4 jak s-video w karcie graf.
> [...]

Troche tutaj zaczynasz mieszac ... czy dostales do karty cos co sie nazywa
wg linku ktory podales: "9-pin Mini-extended connector to 4 port Video
connector" ??? Jezeli dostales to wlasnie do tego ustrojstwa sie podlacza
wszystkie wejscia i wyjscia ... tam powinny byc wejscia i wyjscia 4-pionowe
dla s-video i cinche dla sygnalu composite.