Re: Jakie zasilanie do Herculesa 9700 PRO

Autor: Sobek (sobek21_at_TO.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 18:09:59 MET DST

Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

> Raczej Ci nie pociągnie ...

> Czyli chcesz kupić jakiś "śmieć" bez zabezpieczeń ?
> Nie masz kasy na zasilacz, a jak Ci taki "śmieć" bez zabezpieczeń
> spali kompa, to będziesz miał kasę żeby kupić nowy komp ???

Przekonałeś mnie :)

> Tym niemniej polecam:
> Antec, Chiftec, Conrad, Enermax, Enlight, Topower.
> W zupełności wystarczy zasilacz 300W jeżeli chcesz tańszy,
> bo ten co masz, ma realnie 160-180W i NIC więcej :P

Trochę poszperałem po sklepach (sklepwgk.pl) i raczej już się zdecydowałem
na "Chieftec HPC-360-202 360W P4". Jest też taki sam, tylko że z dwoma
wentylatorami. Czy to coś daje? Różnica w cenie 30 zł i jak już wydaję tyle
kasy na zasilacz to chcę kupić coś porządnego ;)

> Jeżeli na płycie masz gniazdo AGP Pro, to prawdopodobnie nie
> będziesz musiał podłączać do tej karty dodatkowego zasilania.
> A jeżeli nie masz AGP Pro to do karty podłączasz wtyczkę
> z zasilania (Molex) np. z HDD, CDROM.

Dzięki za wyjaśnienie. Raczej nie jest AGP Pro, więc chyba będę musiał
odpiąć jeden dysk :/ A i jeszcze jedno. Kiedyś już o to pytałem, ale wolę
się jeszcze upewnić :) Nie ma znaczenia, że do płyty z AGP4x wkładam kartę z
AGP8x?

Dzięki za pomoc!

Pozdrawiam
Sobek