Re: Jakie zasilanie do Herculesa 9700 PRO

Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 19:25:16 MET DST

"Sobek" <sobek21_at_gazeta.SKASUJ.TO.pl> w news:bne78n$jbj$1_at_inews.gazeta.pl
napisał(a):

> Trochę poszperałem po sklepach (sklepwgk.pl) i raczej już się zdecydowałem
> na "Chieftec HPC-360-202 360W P4". Jest też taki sam, tylko że z dwoma
> wentylatorami.

No i dobry wybór :)

> Czy to coś daje? Różnica w cenie 30 zł i jak już wydaję tyle
> kasy na zasilacz to chcę kupić coś porządnego ;)

Ten z dwoma wentylatorami ma PFC - Power Factor Correction.
Przy aktywnym PFC dodatkowo zwiększa się skuteczność
samego zasilacza, przez co pobiera on mniej prądu.

> Dzięki za wyjaśnienie. Raczej nie jest AGP Pro, więc chyba będę musiał
> odpiąć jeden dysk :/

Można kupić rozdzielacz, ale i tak ten Chiftec
ma więcej Molex'ów niż ten badziewnianny Codegen :]

> A i jeszcze jedno. Kiedyś już o to pytałem, ale wolę
> się jeszcze upewnić :) Nie ma znaczenia, że do płyty z AGP4x wkładam kartę z
> AGP8x?

Nie ma problemu :)

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Pro450 + GF2Ti 64MB 270/450 & Creative SBLive + 4 Speakers ]