Re: Kupowanie sprzętu w serwisie Astrada.pl

Autor: macminer (macminer-junkout_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 16:54:06 MET DST

dean wrote:

> Witam.
> Sam sie zastanawialem czy warto kupowac tam LCD: zrezygnowalem.
>
> Ponizej kopia korespondencji z panem: Michał Michałowicz
> (mmichalowicz[zwierze naczelne]astrontech.pl)
> Bez komentarza

A ja skomentuję: firma pozostaje w zgodzie z prawem (pomijając
niedopatrzenie na stronie informacyjnej), a jednocześnie nie chce iść na
rękę klientom. Rzeczywiście sprzedaż konsumencka jest chroniona dużo
bardziej niż obrót między firmami. Plus za przestrzeganie prawa, minus
za traktowanie klienta oraz dodatkowy minus za brak jasnej informacji na
stronie internetowej, że prowadzą sprzedaż tylko dla firm.

Dodatkowa uwaga: Ty natomiast łamiesz prawo, ponieważ publicznie
udostępniasz treść korespondencji bez uzyskania zgody autora. Ponadto
zachowałeś się jak totalny gówniarz, bo podałeś na newsach pełny adres
e-mail, przez co wystawiłeś teraz na łup spamerom człowieka, który
udzielił ci odpowiedzi w dobrej wierze.

Podstawa prawna:
Konstytucja RP, art.49
KC art 23,
Ustawa o prawie autorskim i pr. pokrewnych, art. 78 i 83 (chodzi o
ochronę _osobistych_ praw autorskich, nie majątkowych)
KK art.267 par. 3

--
macminer