Autor: dean (dziekan74_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 12:07:26 MET DST
Witam.
Sam sie zastanawialem czy warto kupowac tam LCD: zrezygnowalem.
Ponizej kopia korespondencji z panem: Michał Michałowicz
(mmichalowicz_at_astrontech.pl)
Bez komentarza
Pozdrawiam
Klient (czyli ja):
Witam
Jak wyglada sytuacja gdy w przypadku zakupu monitora Acer AL732 (ew.
AL1731), stwierdze ze wystepuje martwy, lub hot pixel (lub subpixel)?
Czy wymienicie wtedy go na inny egzemplarz, lub przyjmiecie zwrot?
Astarada:
Witam
Jest to rozpatrywane zgodnie z normą ISO 13406-2.
Norma ta dopuszcza zawartość martwych pikseli i sub-pikseli na matrycy.
Monitor jest wymieniany wyłącznie w przypadku gdy zostaną przekroczone
ilości podane przez normę.
Pozdrawiam
Klient:
Dziekuje za szybka odpowiedz.
No tak, pan przedstawil mi warunki gwarancji, ale jest jeszcze prawo
handlowe (nie znam go, cos tylko obilo mi sie o uszy), ktore, w
przypadku sprzedazy internetowej/wysylkowej, mowi ze towar mozna oddac gdy
nie spelnia oczekiwan (lub nawet bez powodu - chyba). Po prostu nie che
monitora ktory w momencie sprzedazy ma martwy/hot pixel/subpixel (pan pewno
tez).
Astrada:
Owszem jest taki przepis, który pozwala na zwrot towaru w przeciągu 10
dni od jego otrzymania gdy transakcja została poza siedzibą
sprzedającego (sprzedaż wysyłkowa, zamówienia internetowe,
telefoniczne). Dotyczy to sprzedaży konsumentom, czyli osobom fizycznym.
Nasza firma sprzedaje wyłącznie firmom, które ni są konsumentem w
rozumieniu prawa handlowego.
Klient
Witam
>> Nasza firma sprzedaje wyłącznie firmom, które ni są konsumentem w
>> rozumieniu prawa handlowego.
Hmm, sprzeczne informacje: dotyczy osoby oprywatnej: Pytanie FAQ nr
10. --->juz znikło
Wnioskuje z tego iz osoba prywatna (nie Firma) tez moze dokonac zakupu.
Ponadto respektujecie przepisy kodeksu cywilnego (pkt 15 regulaminu
sklepu)
Astarda:
Witam
W naszej wcześniejszej działalności dostarczaliśmy sprzęt do wszystkich
zainteresowanych, lecz od niedawna władze firmy podjęły decyzję, iż
oferta portalu będzie dostępna jedynie dla firm.
Przepraszam, że został Pan wprowadzony w błąd, ale nie było to naszym
zamiarem.
Jednocześnie dziękujemy za wskazanie niedociągnięć w zamieszczanych
przez nas informacjach, zostaną one jak najszybciej usunięte.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:29:39 MET DST