Re: LCD 17" jaki??

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 13:11:50 MET DST

"Sur" <piotrsut_at_plusnet.pl> wrote in message

> Sorry, ale czernie na dobrym kineskopie są po prostu dużo lepsze. Może nie
> jest to dokładnie sprawa kontrastu, ale gdzieś w pobliżu

Tutaj się zgadzam w 100%. W ciemnym pomieszczeniu
czarny nie jest czarny, tylko jest podświetlony.
Dla mnie najmilsze chwile spędzone przy komputerze to oglądanie
filmów z pobliskiej wypożyczalni DVD. Miałem okazję porównać
jak wyświetla filmy mój NEC i LCD Acer kolegi i nie zamieniłbym
się. No, chyba że po to, żeby sprzedać Acera i kupić lepszego CRT. ;)

Pozdrawiam,
Artur