Re: Kupowanie sprzętu w serwisie Astrada.pl

Autor: tomciar (tomciar_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 11:10:38 MET DST

>W internecie zwykle zakupy sš tańsze szczególnie jeœli chodzi o monitory

I tu sie nie zgodze. Sam kupilem monitor w sklepie internetowym - też
wydawało mi sie ze bedzie taniej. Sam zakup monitora - porażka. po wpłaceniu
kasy oczekiwanie i dzwonienie przez tydzien, a pózniej nikt juz nie chciał
ze mną rozmawiać. W końcu monitor dostałem i wszystko ok. Przeszedłem sie do
sklepu popytac i moglbym miec ten monitor za ta samo cene.

> żeby nie stracić kasy. Chętnie sam bym się dowiedział czy ta astrada to
> uczciwa firma bo ma dobre ceny. Ale co jeœli nagle zniknie....

Radze Ci poczytac arch. grup w google jako haslo wpisac www.monitor.pl oraz
www.astrada.pl a wtedy podejmiesz decyzje. Ja niestety zacząłem czytać po
zamówieniu i zapłaceniu - przeraziłem sie. Na szczescie dobrze sie
skończyło.
Pozdrawiam
tomek