Re: problem z K7S5A Pro V5.0 i XP 1700+

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 11:10:09 MET DST

In news:bnaq51$o89$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Tomek <jackyl666_at_o2.pl> typed:
> Wczoraj wlozylem XP 1700+ (nie wiem w jakiej technologii robiony,
> ponad rok temu kupiony)

widac to po jadrze proca, jesli kwadratowe to stary model 0,18 - palomino,
jak mniejsze prostakatne to nowy 0,13 mikrona thoroughbred.

>do plyty K7S5A Pro V5.0. Po wejsciu do BIOS'u
> ustawilem czestotliwoc pracy proca i plyty 133/133 (pamiec mam SDRAM
> 133MHz). Po zapisaniu BIOS'u komputer padl.
> Mam tylko czarny ekran, nic sie nie pojawia, nie moge wejsc do
> BIOS'u.

clear cmos nie dziala?

>Czy moze mi ktos powiedziec co sie stalo? Czy mogl mi sie
> procek spalic(nie czulem spalenizny :/ ), albo
> plyta i czy ta plyta wogole sie nadaje do takiego procesora, bo
> gdzies na necie przeczytalem ze z K7S5A i XP 1700+ sa jakies problemy
> (tylko ze to byl wczesniejszy model tej plyty, nie 5.0)?

sprawdz na stronie producenta, dzial cpu support, ale powinna obslugiwac bez
problemu.

pzdr.
trzmiel