EPOX 8RKA2I (KT600) czy warto?

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 21:25:32 MET DST

Witam,
zakup płyty tuż tuż. Dużo szukam, dużo czytam. Powszechna opinia, że lepiej
markową płytę kupić.
Znajałżem test fajnej płyty Expoxa z ukłądem KT600 na stronie
http://www.dzikie.net/?mode=1&cel=kt600.
Płyta wydaje się być całkiem fajna, bogato wyposażona i niedroga. Mozna ją
kupić za ok 320 zł.
Wprawdzie bardziej znanych firm można w tej cenie albo taniej kupić KT400,
jednak KT600 ma dodatkowe funkcje, które jak nie teraz to za rok, półtora
mogę wykorzystać bez kupna nowej płyty. Ustaiwenia biosu też ten model ma
ciekawe.
Nie jestem fanem tabelkologii i rónice w benchmarkach nie są aż tak
znaczące.
Intersuje mnie opinia (najchętniej użytkowników) bardzo obiektywna o tej
płycie.
Drogi czytelniku tego posta!
Nawet jeśłi masz najlepszą z dostępnnych płyt na rynku a możesz wyrazić się
beztsronnie, prosze pomoż mi w podjęciu decyzji i odpowiedz: czy można
śmiało zaryzykować kupno tej płyty?

Z góry thx
Grzegorz

--
"...faceci grają, żeby podrywać dziewczyny. A jak później zostaną sławnymi
muzykami, to klekoczą o piratach z frustracji, że za mało dziewczyn