HDD i Drukarki

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 21:21:01 MET DST

Witam
Mam dwa pytania do grupowiczow
1) Ile GB HDD wykrywa max. na plycie Totem TM-P2BX i czy nie bedzie
problemow jak kupie nowiutki dysk pod ta plytke.
2) Mam drukarke Lexmarka Z602, drukujac na "normalnej" jakosci zauwazylem ze
prostopadle linie nie sa dokonca proste ( jak sie przyjrze to leciutko linia
skreca co pare cm w lewo ). Przelaczajac jakos na "lepsza" lub na
"najlepsza" problem calkowicie znika. Pytanie: Drukujac na "lepszej"
jakosci, drukarka chodzi wolniej, ale czy przy tym zuzywa wiecej tuszu? (
wydaje mi sie, ze tak ale wole miec pewnosc ). Sorry za byc moze banalne
pytanie ale drukarki to moja bardzo slaba strona.

pozdr.
Tomek