Re: głośniki

Autor: Daniel (skrobee_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 19:03:36 MET DST

Emi wrote:
> Szukając dobrych a nie bardzo drogich głośników natknęłam sie na głośniki
> 2+1 Mediatechu Partita. Kosztowały 169zł, miały bardzo ładną nieplastikową
> barwę i głębokie

proponuję zrobić tak jak radzi kolega Mad_Lamer, czyli kupić
jakiś wzmacniacz lub amplituner, jeśli lubisz słuchać radia,
do tego jakieś głośniki z komisu i wszystko będzie działać
na pewno lepiej niż te głośniki Mediatech. sam mam jakiś
stareńki japoński wzmacniacz (chyba z końca lat
siedemdziesiątych :) ) do tego radzieckie (!) kolumienki
kupione w komisie (2x15 W, wyskokie i niskie tony) i
wyleczyłem się z kompleksów :)P. jeśli dodatkowo dużo grasz
to kup sobie jeszcze słuchawki - jednak przez kolumny jest
trochę głośno :)
pozdrawiam
Daniel