Re: głośniki

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 20:47:01 MET DST

> proponuję zrobić tak jak radzi kolega Mad_Lamer, czyli kupić
> jakiś wzmacniacz lub amplituner, jeśli lubisz słuchać radia,
> do tego jakieś głośniki z komisu i wszystko będzie działać
> na pewno lepiej niż te głośniki Mediatech. sam mam jakiś
> stareńki japoński wzmacniacz (chyba z końca lat
> siedemdziesiątych :) ) do tego radzieckie (!) kolumienki
> kupione w komisie (2x15 W, wyskokie i niskie tony) i
> wyleczyłem się z kompleksów :)P. jeśli dodatkowo dużo grasz
> to kup sobie jeszcze słuchawki - jednak przez kolumny jest
> trochę głośno :)
Właściwie pierwszy to poradził kolega PesTYcyD :]
Przy okazji przypomniała mi się jeszcze jedna zaleta:
W przypadku takim jak ma Daniel, poza mocnym dźwiękiem zyskuje się jeszcze
jedną zaletę:
fajny wygląd sprzęt, jakies drewno, kańciasty plastik, metal, żaróweczki,
wskaźniki wysterowania, etc. a nie jakąś beznadziejną obudowę, która
wygląda, jakby cały dzień w pełnym słońcu stała.
W przypadku Emi jest troche gorzej, gdyz ma wieżę w innym pokoju ale i tak
sprawa jest warta zachodu. Wieże można przenieść, a jeśli nie to kupić
(najlepiej od znajomego) jakiś system grający za podobne lub mniejsze
pieniądze i cieszyc się nieporównywalnie lepszym dwiękiem. Te "muzykograjki"
do pc zazwyczaj są naprawdę słabe, nawet jeśli kosztują 200-300zł (stereo +
głośnik niskotonowy). Poprostu prawdziwy sprzęt audie jest lepszy i już :)

Pozdrawiam ponownie
Mad_Lamer