głośniki

Autor: Emi (ewa.o_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 14:45:50 MET DST

Szukając dobrych a nie bardzo drogich głośników natknęłam sie na głośniki
2+1 Mediatechu Partita. Kosztowały 169zł, miały bardzo ładną nieplastikową
barwę i głębokie
brzmienie basów, a w moim małym pokoiku nie mam i tak za bardzo gdzie
porozkładać 4 satelity.
A nie chciałam wydawać na głośniki więcej niż 200zł.
Wiem, że firma Mediatech nie cieszy się najlepszą popularnością, ale gosciu
w sklepie twierdził, że to bardzo udany model głośniczków (satelity
dwudrożne nieplastikowe, głębokie basy - słuchałam).
Na dzień dzisiejszy grają super, boję się tylko czy za kilka miesięcy będą
równie ładnie grać. Np podobno Samsungi 5100 po kilku miesiącach zaczynają
"chrypieć".
Czy ktoś ma już jakiś czas te głośniki?

Emi