Re: LCD 17" jaki??

Autor: Zbyszek (zbyzbyzby_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 23:32:29 MET DST

"Mateusz Grzesiak" <matysekg_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam!
>
> 1. Czy moglibyscie polecic jakis dobry monitor LCD 17"? Ma sluzyc do
> ogladania filmow, czasem do grania + praca "studencka" (gg? ;-) )
> Rodzice kolezanki uparli sie, ze zdrowe oczy sa najwazniejsze i z tym
> haslem na ustach sa gotowi wydac (prawie) kazda ilosc pieniedzy.. a ja sie
> na lcd-kach nie znam..

Bylem w podobnej sytuacji, i rodzice kolezanki dali 4 tys za Samsunga 171P,
i jak regularnie tam bywam wywalac wszelkie Gatory, i reinstalowac conieco,
to naprawde znakomicie sie na nim pracuje. W sumie wybor byl pomiedzy tym
monitorem a jakims EIZO... przewazylo "design by Porsche" ;)
No i pasuje do zestawu bezprzewodowego Logitecha.
A co do samego wyswietlacza, to porownywalem w sklepie stojacy obok siebie
w/w monitor i jakis HP 17" i naprawde ten samsung ma duzo lepsza matryce -
na hp byl taki efekt, ze nawet pod lekkim katem od powierzchni odbija sie
lekko swiatlo na bialo, w Samsungu tak nie ma. Dodam jeszcze, ze inne serie
Samsunga maja ten efekt, podobnie jak kilka lg, ktore widzialemz. Swego
czasu jak rozgladalem sie za lcd to najlepszy obraz mialy Samsungi 151p i
171p oraz iMac :)
Niestety to bylo prawie rok temu, teraz pojawilo sie duzo innych modeli,
wiec moze sie okazac, ze znajdziesz cos lepszego.

pzdr
Zbyszek