LCD 17" jaki??

Autor: Mateusz Grzesiak (matysekg_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 18:54:39 MET DST

Witam!

1. Czy moglibyscie polecic jakis dobry monitor LCD 17"? Ma sluzyc do
ogladania filmow, czasem do grania + praca "studencka" (gg? ;-) )
Rodzice kolezanki uparli sie, ze zdrowe oczy sa najwazniejsze i z tym
haslem na ustach sa gotowi wydac (prawie) kazda ilosc pieniedzy.. a ja sie
na lcd-kach nie znam..

2. Na co zwrocic uwage przy zakupie (wyborze)? Geometrii to chyba
ustawialnej nie ma? Jasnosc, odswiezanie matrycy, co jeszcze??
Jak trwale wlasciwe sa te monitory? Bo zalozenie jest takie, ze lepiej
wydac teraz wiecej i miec monitor na lata... ale mam watpliwosci, czy to w
przypadku LCD zadziala...

Pozdrawiam Serdecznie!
Mateusz G