Re: Plyta GigaByte GA-7VA ....

Autor: DRka (nie.chce_at_spamu.kropka)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 19:00:30 MET DST

> Wstepnie obejrzalem bios i .... jest on przeznaczony dla blondynek. Tzn.
> jest tam niewiele.

Całkiem trafnie powiedziane !
Blondynki wypadły bardzo dobrze w ostatnim Teście
Inteligencji, a co więcej, powiem Ci, że ja sama nią jestem
i bez problemu potrafię przestawić szynę ze 266 na 333 (166) w biosie. Mam
oczywiście płytę główną GB 7VA.
Jaki z tego wniosek ? - powinieneś przefarbować
się na blond kolor i wziąć do ręki instrukcję obsługi
płyty (chociaż szczerze mówiąc, ja poradziłam sobie
bez niej).

Zatem do dzieła
i nie narzekaj.
Płyty Gigabyte są idealne do podkręcania procesorów.

A w biosie nie tylko zmienisz szynę, ale i np. napięcie procka, pamięci, AGP
(procentowo).
mała podpowiedź :
jak chcesz przestawić szynę, zmień ustawienia z auto na manual, wtedy pole
zmiany FSB stanie się aktywne.

Pozdrawiam
DRka