Plyta GigaByte GA-7VA ....

Autor: D.K. (amidar2_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 15:42:22 MET DST

Witam ...

Znajomy posiada plyte GA-7VA i niedawno kupil Athlona XP 1700+. Zastanawiam
sie czy mozna na tej plycie zmienic magistrale dla procesora na 333 i
mnoznik na wiiekszy. (Delikatni chodzi mi o podkrecenie tego procesora).
Wstepnie obejrzalem bios i .... jest on przeznaczony dla blondynek. Tzn.
jest tam niewiele. Za to pod windowsa GB dostarzczyl narzedzie do zmiany
parametrow pracy systemu/procesora. Jednak i w tym narzedziu nie udalo mi
sie znalezc opcji ktora przestawilaby mi szyne na 333(166) i mnoznik na 12.
procesor powinien sobie z tym poradzic.

Ps. Z gory dzieki za info