Re: [troche OT] jak skopiowac na nowy dysk?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 21:35:46 MET DST

Użytkownik "Zbyszek Misiewicz" <dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:bn5bbn$mor$1_at_korweta.task.gda.pl

> Albo pocket linux - i dd:
> dd if=/dev/hda of=/dev/hdb

Ale to skopiuje całą partycję. A nie o to chodziło pytającemu.

> Pozdr.
> z.
> PS. Chodzi mi o to żeby nie wygenerować kolejnego pirata. :-) Norton
> Ghost trochę kosztuje.

Racja. Niemal wszystkie pozornie "niezbędne" komercyjne programy można
zastąpić darmowymi odpowiednikami. Kopiowanie całej partycji można
wykonać z powodzeniem Ranish Partition Managerem, a jeśli obraz ma być
zrzucony do pliku - to SavePart http://perso.club-internet.fr/guiboure.
Linuksowe programy są bardzo ciekawą alternatywą, jednak trudno do nich
przekonać kogoś wychowanego na okienkach ;-).

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/