zepsuta nagrywarka

Autor: woodz (woodz311_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 01:56:39 MET DST

Witam!
Skierowany przez życzliwego przychodzę po poradę.
Mam problem, zepsuła mi się nagrywarka. Objawia sie to tym, że po
zamknieciu szuflady z płytą napęd nie zaczyna nią obracać. Problem pojawiał
sie stopniowo: najpierw raz na jakis czas, potem coraz częściej a teraz w
ogóle nie kręci. Proszę o informację kto, gdzie, za ile i najlepiej kiedy
mógłby ów nagrywarkę naprawić. Opisywany sprzęt to ricoh 7125A.

--
pozdrawiam
woodz