Re: zepsuta nagrywarka

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 03:38:12 MET DST

> Skierowany przez życzliwego przychodzę po poradę.
> Mam problem, zepsuła mi się nagrywarka. Objawia sie to tym, że po
> zamknieciu szuflady z płytą napęd nie zaczyna nią obracać. Problem
pojawiał
> sie stopniowo: najpierw raz na jakis czas, potem coraz częściej a teraz w
> ogóle nie kręci. Proszę o informację kto, gdzie, za ile i najlepiej kiedy
> mógłby ów nagrywarkę naprawić. Opisywany sprzęt to ricoh 7125A.
Kup gruszkę do lewatywy o denaturat. Rozbierz napęd, przedmuchaj oczko i pod
oczkiem, oczko przemyj denaturatem przy pomocy np. patyczka z watą
bawełnianą lub flaneli i wytrzyj od razu na sucho. Zgaduję że palisz
papierosy koło komputera, masz piec węglowy w domu albo inny rodzaj
zapylenia mieszkania. Jeśli nie pomoże to znaczy że zarżnąłeś ją już na
śmierć :)))
/Pozdrówka, Sławicki