Proszę o opinie nt. tego zasilacza

Autor: petrumi (petrumi_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 01:48:03 MET DST

Witam. Jestem tu po raz pierwszy więc mówie Houk!
Od momentu zakupu Radeona 8500 jakiś rok temu zastanawiam się nad jego
wydajnością w grach. Przeglądając forum rage3d trafiłem na opis
(http://www2.arnes.si/~aurank1/PSU-FAQ.doc) zasilaczy montowanych w
komputerze. Stąd moje pytanie czy zamontowany u mnie zasilacz może być
przyczyną słabszej wydajności w grach? Oto dane, które spisałem z zasilacza
Liteon PS-6251-2H6 (250W)
Input: 100-127V ~/7.0A
200-240V ~/3,5A
Output:
+5V 25A max -5V 0,3A max
+12V 13A max -12V 1.2A max
+3.3V 16A max
+5Vsb 2A max
oraz opis: Combined power on +5V and +3.3A rail do not exceed 150W max.
Continuious total DC output powet will not exceed 250W

Czy znajdzie się życzliwa osoba która zbada (policzy) czy ten zasilacz
wystarczy na taki zestaw: (wypisze te elementy, ktore są wymienione w tym
opisie)
P4 1.5 (socket 423)
2 wentylatory
4 x 128 RAM
VGA, PCI Sound, PCI Network, 2x HDD, CDRW, DVD, floppy, keyboard, mouse,
firewire

Jesli to wszystko zsumowałem to wyszło tak na oko:
3.3V - 6.9
5V - 18,8
12V - 6.7 plus procesor kolo 7

Ale niestety dalej te liczby mi nic nie mówią wiec proszę o komentarz.

petrumi